HUAWEI GR3 ALDIM :) KUTU AÇILIŞI

Evet. Selamlar. Bugün Turkcell’den kontratlı olarak bir Huawei GR3 aldım. Ekstradan bir telefona ihtiyacım olduğu için orta segmentte beni üzmeyecek bir cihaz olsun istedim ve sonunda Huawei GR3 de karar kıldım. Şu saate kadar kullanım tecrübemde düşüncelerim olumlu yönde. Yani fiyatına göre donanım ve yazılım olarak hakkını veren cihaz.

Cihazın özelliklerine bakacak olur isek;

  • MTK MTK6753T, Octa core, 1.5 GHz, Cortex-A53 64bit
  • 2GB RAM + 16GB ROM
  • 5.0″ HD IPS ekran
  • Bluetooth 4.0,WI-FI 802.11b/g/n
  • 13 MP AF arka camera+5 MP FF ön camera
  • 2200mAh, Lithium polymer pil
  • Android™ 5.1 (Lollipop)

Kısacası cihaz özellikleri yukarıdaki gibi. Daha detaylı incelemeyi eğer ki üşenmez isem hem kanalda hem de sitede yayınlayacağım. 🙂

Neyse bu yazıda da kutu açılışını izleyelim.

Esen kalın.

Bir Cevap Yazın

